[OSM-talk-nl] Fietsrouteplanner Twente

robert at elsenaar.info robert at elsenaar.info
Thu Nov 18 12:32:39 UTC 2010

Dirk,

Mijn complimenten over de site. HE ziet er geweldig uit. Of de routes
ook fietsbaar zijn laat ik even aan mijn fietsende vrienden over om
uit te proberen.

Ergonomisch is het al een schoonheid.
Jammer is dan echter wel dat de geplande route niet als GXP opgevraagd
kan worden, of is dat ergens wel. Ik heb het niet kunnen vinden iig.
Ik hoop dat dat nog komt. Zou jammer zijn als ik steeds terug naar
huis zou moeten fietsen om te zien hoe ik verder moest.....;)

Succes met het verder testen en zodra het live is moet de link een
prominente plaats hebben op onze Wiki.

groet
Robert

Citeren dbussche at goudappel.nl: