[OSM-talk-nl] MappingParties 2011

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Thu Nov 18 20:22:52 UTC 2010

Dat hebben we in Putten ook al een beetje meegemaakt. Vooral de
landschappelijke veranderingen gaven soms conflicten. Wel een goede
leerschool voor startende Mappers.

Mijn idee is echter een Mobiel koppelen aan een UMTS-modum en die weer
koppelen aan een Wifi Router. Technisch moet dat kunnen. En ik hoop tzt een
provider zo gek te krijgen dat hij dat sponsort voor tijdens mappingparties.

Robert