[OSM-talk-nl] MappingParties 2011

steggink at steggink.org steggink at steggink.org
Fri Nov 19 09:03:10 UTC 2010

Robert,

Doe mij maar Leidsche Rijn. Ik zal wel wat opzetten ism de andere
Utrechters. Moet er niet nog een party in het noorden des lands komen?
Er zijn daar voldoende mappers actief om wat te organiseren. Als "het
seizoen" van april t/m oktober loopt, hebben we nog een maand over.

Btw, goed initiatief om dit op voorhand te plannen. Anders blijft
iedereen toch maar een afwachtende houding innemen. Zoveel werk is het
ook niet, en als we van elkaars ervaringen kunnen leren, wordt het de
volgende keer alleen maar makkelijker!

Groeten,

Frank

Quoting robert at elsenaar.info: