[OSM-talk-nl] MappingParties 2011

robert at elsenaar.info robert at elsenaar.info
Fri Nov 19 10:01:09 UTC 2010

Frank,

En wat denk je van Boerhuisderveen of Luttelgeest of het plaatsje
Nederland (OV).
Laten we niet te hard van stapel lopen. 1 per maand voor het volgende
jaar is uitstekend.
En denk er om, jij staat reeds opgetekend om een Starting Party te doen. ;-)

@Henk Hoff: Kun jij zorgen voor de emailadressen van alle
belangstellenden die bij Notter waren?

Robert