[OSM-talk-nl] AND-import en eilanden

Theun theun.mail at gmail.com
Fri Nov 19 15:04:57 UTC 2010

We worden toch niet opstandig ;)
Ik kan me voorstellen dat je de verouderde tagging update zodat je
beter bij de huidige standaard aansluit. Is iets anders dan tagging
afwijkend van het tagging schema om de kaart in te kleuren...
Zou natuurlijk beter zijn dat de renderer ook die oudere manier van
taggen support. Maar kan me ook voorstellen dat het niet verkeerd is
de tagging die nu als verkeerd (of minder goed) wordt beschouwd op
enig moment aan te passen.

theun,