[OSM-talk-nl] Pleinen

Ole Nielsen on-osm at xs4all.nl
Sun Nov 21 20:56:57 UTC 2010

Ik kwam die kruispunt met footway+area een paar maanden geleden tegen
(de situatie daar is door de kustversterking behoorlijk veranderd).
Vond die getagde area ook een beetje vreemd maar heb het toch niet
verwijderd. Het is niets meer dan voetpaden met wat ruimte erom, zeker
geen pedestrian een eigenlijk niet echt groot genoeg om als "area" te
mappen. Kan volgens mij gewoon weg. Heb helaas geen fotos gemaakt. Het
Deltaplein is een groot verhard voetgangersgebied, die zeker als
pedestrian moet worden getagd.