[OSM-talk-nl] Handleiding "Hoe maak je je eigen tileserver?" in het Nederlands - hulp gevraagd!

Martijn van Exel martijn at geodan.nl
Tue Nov 23 09:03:22 UTC 2010

On 11/23/2010 9:24 AM, ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen wrote:
[...]

> Martijn, denk je dat 1 dag genoeg is ?

Zo niet, dan plannen we nog een vervolg!

> Kan jij en ook Stefan  zorgen voor de software
>
> (als download niet snel genoeg is !)

Het grootste dat je moet downloaden is een recente planet (NL-extract)
van http://hypercube.telascience.org/planet/planet-nl-latest.osm.gz
Als die een dag van tevoren binnengetrokken wordt dan zijn we OK, denk ik.

> Gert Gremmen

> Osm
>
> Openstreetmap.nl  (alias: cetest)
>
> P*Before printing, think about the environment.*

Martijn van Exel
Senior Researcher / Software Engineer
-------------------------------------
Geodan S&R