[OSM-talk-nl] Handleiding "Hoe maak je je eigen tileserver?" in het Nederlands - hulp gevraagd!

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Tue Nov 23 10:20:18 GMT 2010

On Tue, 23 Nov 2010 10:52:54 +0100, "ce-test, qualified testing bv -
Gert Gremmen" <g.gremmen at cetest.nl> wrote:
> De speed is 1Mup/8M down 1:1
>
> Overigens is het natuurlijk veel leuker als
> je je collega's kan laten zien wat je aan het
> doen bent. Als het niet teveel werk is neem
> hem dan mee....

Het is mijn webserver, dus die laat ik liever thuis staan. En daarbij:
meer als wat je met een telnetsessie ziet zie je toch niet. Indien
gewenst wil ik natuurlijk wel een groot lettertype configureren ;) En
een 15" TFT schermpje kan ik ook nog wel meenemen.

Mijn webserver is overigens met Apache.

Groeten,
Maarten