[OSM-talk-nl] Handleiding "Hoe maak je je eigen tileserver?" in het Nederlands - hulp gevraagd!

Steven Ottens steven at minst.net
Tue Nov 23 19:56:34 UTC 2010

Is het idee om een handleiding voor een auto-updating tileserver te maken in 'standaard projectie' (spherical mercator) of ook in andere tileschema's/projecties, bijvoorbeeld RD. Ik heb wel een tileserver in RD gebouwd, maar niet eentje die automatisch de laatste wijzigingen van OSM trekt en verouderde tiles vervangt. In die laatste stappen ben ik erg geïnteresseerd.

groet
Steven