[OSM-talk-nl] inventarisatie fietsknopennetwerk Zuid-Nederland enTwente

FBouma at goudappel.nl FBouma at goudappel.nl
Wed Oct 6 09:12:08 UTC 2010

Deze bestanden mogen wij gebruiken voor de inventarisatie, maar ik weet
niet of ik ze mag publiceren.
Als dit noodzakelijk is kan ik daar altijd naar informeren.
De bestanden zijn bovendien richtinggevend en kunnen in de praktijk anders
tot uitvoering zijn gebracht, omdat de situatie ter plekke anders bleek te
zijn.
Dit proberen we zo goed mogelijk te achterhalen op basis van
panoramafoto's.
We zullen dan ook een source toevoegen met de bron, zodat OSM-gebruikers
die ontdekken dat de route in werkelijkheid anders loopt deze makkelijk
kunnen traceren en aanpassen.

Groeten Francien

Stefan de Konink <stefan at konink.de>
Sent by: talk-nl-bounces at openstreetmap.org
10/06/2010 10:47 AM
Please respond to
OpenStreetMap NL discussion list <talk-nl at openstreetmap.org>

OpenStreetMap NL discussion list <talk-nl at openstreetmap.org>
cc

Subject
Re: [OSM-talk-nl] inventarisatie fietsknopennetwerk Zuid-Nederland en
Twente

On Wed, 6 Oct 2010, FBouma at goudappel.nl wrote:

> Hoe gaan we dat aanpakken? Op basis van bestanden die we van de
provincies
> aangeleverd hebben gekregen controlen we waar nog routes ontbreken of
waar
> OSM afwijkt van deze bestanden.

Klinkt goed, zou het mogelijk zijn deze bestanden ook ergens neer te
zetten zodat we deze kunnen mirroren?

Stefan