[OSM-talk-nl] Eindverslag Mapping Party Putten 2010

robert at elsenaar.info robert at elsenaar.info
Mon Oct 25 10:18:50 UTC 2010

Zondag middag, 13:00 uur. Trappelend van ongeduld zitten 5
onverschokken OSM-Mappers bij mij in de woonkamer achter een heerlijk
bakkie koffie/thee. Na aankomst van Henk Hoff krijgen we een korte
uitleg over de onderhavige wijk. Opspliting is 4 'groepjes' is snel
gedaan.
Frank Stegging, Andre Engels, Henk Hoff, Martijn Fabiek en
ik-zei-de-gek vertrokken met lege walking papers en keerden na 1,5 uur
weer terug met rijk gevulde aantekenvellen.
Het weer was uiterst aangenaam. Het was droog en de zon scheen. Dus
veel beter dan het jaargetijde en de weersverwachtingen van de
afgelopen week mochten doen vermoeden.
Ook de thuiskomst was zeer aangenaam te noemen. De vrouw des huizes
had zich uitgesloofd en had zorg gedragen voor een lekkere warme
houtkachel en idem pan met Oud-Brabantse Erwtensoep.
Na 2,5 uur noeste arbeid op de batterij laptops was OSM een prachtige
woonwijk rijker en was de Vrouw des huizes 7 liter soep armer. Vooral
ode aan de eetlust van Andre. ;)

Terug kijkend op de twee MappingParties van 2010 kan ik slechts een
conclusie trekken: Ze zijn gezellig, leerzaam, productief en de moeite
waard om in 2011 regelmatig te herhalen.