[OSM-talk-nl] melding 'you have downloaded too much data'

Ben Laenen benlaenen at gmail.com
Tue Oct 26 17:34:57 UTC 2010

Van andere mailing lists weet ik dat er een limiet is, maar die ligt echt wel
hoog en door enkel echt te mappen zou je daar nooit aan moeten kunnen geraken.
De mensen die ertegenaan zijn gelopen waren meestal via de API grote stukken
aan het downloaden om te kunnen renderen, iets waar de API niet voor dient.

Timeouts gebeuren trouwens wel regelmatig. Gewoon enkele minuten later opnieuw
proberen en het is meestal al opgelost.

Ben