[OSM-talk-nl] melding 'you have downloaded too much data'

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed Oct 27 07:37:20 UTC 2010

Als ik naar http://www.openstreetmap.org/user/Emiel1/edits kijk is dat nou
niet zoveel verkeer dat dat een ban op zou moeten leveren.

Op user Pim kan ik niet vinden. Gebruiken ze wel allebei een eigen
account? Zo niet is dat misschien nog een mogelijke oplossing.

Maar als het goed is heeft Martijn inmiddels een mail gestuurd dus komt er
vast snel een antwoord.

Groet,
Floris