[OSM-talk-nl] melding 'you have downloaded too much data'

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed Oct 27 10:39:27 UTC 2010

net even met tom hughes gesproken.

'you have downloaded too much data' betekent inderdaad dat jullie een data
limiet hebben. slechts 0,5% van de users kreeg gisteren een limiet. toch
werd daarmee 75% van het verkeer tegengehouden. meestal terecht, in jullie
geval helaas niet.

het is misschien mogelijk dat jullie via trapi
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Trapi) gaan downloaden maar dat zal ik
even uit moeten proberen.

ik kom er nog even op terug.

groet,