[OSM-talk-nl] Nieuwe threads starten

Roeland Douma unix at rullzer.com
Sun Sep 12 13:04:51 UTC 2010

Howdy,

Het valt mij op dat veel threads die de laatste tijd gestart worden niet
"echt" als nieuwe threads gestart worden.

Dit is waarschijnlijk het resultaat van dat een nieuwe thread gestart wordt
door te antwoorden op een andere bericht. Echter op die manier worden wel de
"custom-headers" ook mee terug gestuurd, waardoor het bericht in de mailing
lijst niet als nieuwe thread wordt geregistreerd.

Dit zorgt ervoor dat in mijn e-mail client de threads onder andere threads
vallen (en ik dus geen goed overzicht meer heb) en het mailing-list-archief
[1] heeft er ook last van.  Dit maakt het geheel een stuk overzichtelijker.

Kortom het verzoek is eigenlijk gewoon dat als iemand een nieuwe thread start
dat gebeurt door echt een nieuw e-mail op te stellen en niet door te
antwoorden op een ander bericht.

Bij voorbaat dank,
--Roeland

[1] http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-nl/2010-