[OSM-talk-nl] Renderfoutjes op openstreetmap .nl

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Sun Sep 12 14:59:23 UTC 2010

Nee de renderfoutjes waren
echte fouten in de aansluitingen van de tiles
maar zijn inmiddels verdwenen.
Cache probleem denk ik.
Maar er is toch iets veranderd in de rendering
van alle tiles, want normaliter sluiten cache  en
nieuwe tiles perfect op elkaar aan.

Forget it.

Regards,

 Gert

g.gremmen at cetest.nl
www.cetest.nl

Kiotoweg 363
3047 BG Rotterdam
T 31(0)104152426
F 31(0)104154953

 Before printing, think about the environment.