[OSM-talk-nl] Kaarten voor Garmin

robert at elsenaar.info robert at elsenaar.info
Sun Sep 12 19:05:59 UTC 2010

Hoi allemaal,

Ik heb een probleem (telleurstelling) met de Garmin routable maps. Nu
de 3dShapes in Putten aanwezig zijn, heb ik opnieuw de OSM map naar
Garmin gehaald. Wat schets mijn verbazing, ik zie alle wegen in de
bossen, maar de achtergrond is verder een (1) groot bos grafic. Ik zie
op geen enkele manier de mooie tekening van het grondgebruik zoals ik
dat op de OSM map nu gewend ben.

Ik verwachtte de bospercelen op Garmin terug te vinden om zo te
controleren of de 'lege' gebieden tussen de bospercelen toeval zijn of
dat daar een bospad ligt.

Vertel mij, doe ik iets fout, of is op geen enkele Garmin device de
afzonderlijke bospercelen te herkennen.

mvrgr
Robert