[OSM-talk-nl] Gedrag tile.openstreetmap.nl en live.openstreetmap.nl

Roeland Douma unix at rullzer.com
Thu Sep 16 20:49:07 UTC 2010

Howdy,

Het gedrag van tile nu lijkt mij prima! Hij voelt voor mij snel aan (de
gebieden waar ik vaak kijk dan). En dat zal dus langzaam voor heel NL gaan
gelden.

Alle requests op live direct naar renderd sturen lijkt me niet handig, als de
tile bestaan en niet verlopen dan heeft het geen zin om de tile opnieuw te
renderen en plaats enkel een last op de server.

Groet,
--Roeland