[OSM-talk-nl] Nieuwe rendering op openstreetmap.de

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Thu Apr 7 12:39:39 UTC 2011

Ik vind het verschil tussen trunks en autoways en gedeeltelijk zelfs
primarys niet zo belangrijk.
De trunks die ik ken zijn allemaal 80 km wegen :(

Uiteraard moet het goed getagged worden zodat routers er rekening mee
houden maar voor
weergave op de kaart mogen de verschillen wat mij betreft miniem zijn.

Groet,
Floris