[OSM-talk-nl] Gebruiker Emiel1 - wijzigingingen tbv fietsrouteplanner

Martijn van Exel m at rtijn.org
Fri Apr 8 13:49:34 UTC 2011

Ik vind dat niet in orde. Als de doorsteek naar het fietspad alleen voor
fietsers is dan moet dat ook als zodanig getagd worden. Ik begrijp ook niet
wat een fietsrouteplanner er mee opschiet als die doorsteekjes als
unclassified of andere weg voor alle verkeer worden getagd.

Wie is Emiel1? Zijn userpage is leeg. Heb je hem direct benaderd?

Martijn

Martijn van Exel
http://about.me/mvexel