[OSM-talk-nl] OT: topospelletje Grontmij

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Tue Aug 16 17:44:28 UTC 2011

Frank,

Ik vind dat onwijs knap van je. De plaatsen en de Grondmij vestigingen
gingen nog wel, maar over de stadions en de attracties struikel ik
voortdurend.
Niet alleen topografische kennis, maar ook algemene kennis is hierbij van
groot belang. En die ik kennelijk bij jouw erg breed.

Vraagje,
Weet jij bijvoorbeeld te vertellen waar visstek "De Baars" en "De lage Raap"
liggen?

Tja, dat is het nu met algemene kennis .... Je moet het maar net weten en er
moet maar net je interesse liggen. Die laatste twee plekken ken ik wel, maar
die vroegen ze niet. :-(
Maar wie heeft er nu interesse in voetbal of pretparken ..... ;-)

maar nogmaals .... sjappooo

groet
Robert