[OSM-talk-nl] Geo Freedom Day

Jo winfixit at gmail.com
Thu Dec 1 11:19:33 UTC 2011

Wel ik dacht dat ik misschien een tussenstop zou kunnen maken, maar
ondertussen een rechtstreekse Eurolinesverbinding naar Brussel-Utrecht en
terug gevonden voor geen geld, dus dat zal er wel niet inzitten.

Het lijkt me wel leuk/interessant om elkaar ook 's irl te zien. We zijn per
slot van rekening blijkbaar allebei/allemaal gepassioneerd door zowel
fietstoerisme als OSM...

mvg,

Jo

Op 1 december 2011 11:13 schreef Frank Fesevur
<ffes at users.sourceforge.net>het volgende: