[OSM-talk-nl] NL Van Boven

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Wed Dec 7 12:11:52 UTC 2011

On 2011-12-07 12:34, Stefan de Konink wrote:
> Live vanaf twitter:
>

> <http://www.objectvision.nl/themes/bereikbaarheid/reisweerstandtabel/pc4>
>
> Wat zijn het toch aardige mensen bij ObjectVision :)

Ik had liever de reistijdentabel voor OV gezien. Dat is namelijk de
data die verkeerd is. Reistijden via de weg geloof ik wel, vooral daar
dat toch een redelijk lineaire functie met de afstand is.

OV tijden volgens die kaart zijn voor de kortere afstand soms slechts
een derde van wat ze werkelijk zijn. En blijkbaar is dat data van
Goudappel Coffeng, dus de medemappers van die firma die hier meelezen
mogen zich aangesproken voelen ;)

Maarten