[OSM-talk-nl] Bushaltes en GSM antennes

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Sun Dec 18 14:02:34 UTC 2011

stefan zo bedoel ik het niet.
Jij had het over een aantal bronnen waar jij gegevens vandaan had welke wellicht nog steeds niet in de nieuwe licentie passen. Ik wil dus niet bij de changesets beginnen maar bij de  bronnen. Jij vertelde namelijk  dat alle foute changesets te herkennen zijn aan de bron. Vandaar eerst de lijst met bronnen completeren en dan kijken hoe we de changsets gaan afhandelen.

Nog mails de vraag heb jij de namen van deze bronnen?

Met vriendelijke groeten,
Robert Elsenaar
(Verzonden vanaf Mobile)