[OSM-talk-nl] GPS ontvangers

Jo winfixit at gmail.com
Tue Dec 20 18:53:55 UTC 2011

Ik zou dat zeker doen. Hier in Belgiƫ circuleren er daar ook nog een aantal
van die GPS'en, van die subsidie. Ze worden heel af en toe gebruikt voor
mapping party's en verder vangen ze stof bij een aantal mensen, vermoed ik.

Ze zullen er daar in Togo meer aan hebben dan wij hier.

Jo

Op 20 december 2011 17:02 schreef Floris Looijesteijn <osm at floris.nu> het
volgende: