[OSM-talk-nl] Relatiebemiddeling gezocht :)

Jo winfixit at gmail.com
Thu Dec 29 23:08:07 UTC 2011

Absoluut. Als je me een voorbeeldje kan doorspelen van het formaat waarin
jij die busroutes hebt, wil ik daar wel eens een poging toe doen om daar
wat automatisering rond te schrijven. Kom jij naar de nieuwjaarsborrel in
Utrecht? Ik waarschijnlijk wel. Maar de meeste zaken kunnen we natuurlijk
wel per mail uitklaren.

Jo

Op 29 december 2011 23:24 schreef Stefan de Konink <stefan at konink.de> het
volgende: