[OSM-talk-nl] Gemeentes naar Duitsland en België verhuisd?

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Fri Feb 4 19:01:09 GMT 2011

On 4-2-2011 17:55, Martien Scheepens wrote:
> Okee,
>
> Maar waarom is mijn woonplaats (Groningen
> <http://open.mapquestapi.com/nominatim/v1/search.php?q=groningen>)
> volgens Nominatim naar Duitsland verhuisd?

Ik zie het ook bij mij. Als ik zoek naar mijn woonplaats Helden
(Limburg) krijg ik in openstreetmap dit te zien:
Autosnelwegknooppunt Helden, A67, Peel en Maas, Kreis Heinsberg,
Limburg, 5985, België

Kreis Heinsberg is in Duitsland, en dan ook nog België erbij?

Er is iets erg mis met nominatim.

Maarten