[OSM-talk-nl] Fietsstraat of toch niet

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed Feb 16 08:28:10 GMT 2011

Toch wil ik dit als automobilist wel graag weten en heb ik liever niet
dat een geplande route
daar overheen gaat. Door dergelijke straten in Haarlem (niet eens
allemaal rood gekleurd) gaan
zoveel fietsers dat je als auto echt niet opschiet daar.

In het uiterste geval kunnen we hier natuurlijk nog een eigen tag voor
verzinnen...

Groet,
Floris