[OSM-talk-nl] aanpassing openstreetmap.nl

robert at elsenaar.info robert at elsenaar.info
Wed Feb 16 13:06:31 GMT 2011

Beste Dirk,

dit klopt. Helaas is openstreetmap.nl door de tijd ingehaald en heeft
het een facelift nodig. Vier plastisch OSM chirurgen hebben zich aan
het begin van dit jaar verzameld om de facelift uit te voeren. Op dit
moment wordt gesleuteld aan haar echtgenoot
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/NL:Main_Page. In Maart hopen we ook
aan vrouwlief toe te komen.

Groet
Robert