[OSM-talk-nl] Mappers in Haarlem! Unite!

Richard Duivenvoorde rdmailings at duif.net
Sun Feb 27 18:10:00 UTC 2011

Floris Looijesteijn wrote:
> Dag medemappers in Haarlem,
>
> Toen ik anderhalf jaar geleden in Haarlem ging wonen
> was er nog vrijwel niets gebeurd sinds de AND import.
> Ik heb af en toe wel wat gedaan maar de motivatie was
> niet zo groot omdat ik de enige actieve mapper leek.
> Maar de laatste tijd zie ik steeds meer wijzigingen
> die niet van mijn hand zijn.
>
> Zelfs huisnummers beginnen her en der op te duiken!
>
> Een tijdje terug heb ik het nieuwe stationsplein op
> de kaarte gezet maar ik had het bijwerken van de
> relaties nog even uitgesteld omdat dat zo'n rotwerk
> [...]

Hoi Floris,

sorry voor dit late bericht, ik lees niet meer alle lijsten dagelijks...
daarbij map ik ook niet zoveel meer.

maar eens bij elkaar gaan zitten vind ik een goed plan

Nog andere muggen zin? Of anders misschien mensen op basis van recente
haarlemse commits direkt benaderen?

Stel eens een kroeg voor zou ik zeggen (ikzelf zit in noord, maar heb
een kantoor met internetaansluiting  om de hoek van het station, voor
eventuele 'haarlem projectjes' te gebruiken (max een man of 10 :-) ).
Maar laten we in een kroegje beginnen ...

Groet,

Richard Duivenvoorde

ps gebruik evt richard@<dievogel>.net voor directe mailtjes aan me