[OSM-talk-nl] foutje in de export.

taede terpstra taede.terpstra at hotmail.com
Mon Jan 17 19:17:03 UTC 2011

Twee nodes van 3dShapes gebouwen. Deze zijn hoogstwaarschijnlijk per ongeluk versleept, heb ze even teruggesleept. Dit soort zaken hoef je niet moeilijk over te doen, gewoon terugzetten als je kan. Durf je niet te wijzigen, dan kun je het bewuste probleem op de maillijst, het forum of openstreetbugs aangeven.