[OSM-talk-nl] Shapes en paden

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Tue Jan 18 21:11:15 UTC 2011

Dat klopt. De middelste muis werkt ook, maar wel anders dan de Alt-klik.
De middelste muis geeft een menu die aangeeft welke objecten er dicht bij je
muis liggen. Tevens geeft hij alle tags van de objecten weer. Erg handig.
Opnieuw klikken zorgt dat je door deze lijst heen scrolled.
Alt-Klik zorgt alleen maar dat je ways die dicht bij elkaar liggen om ste
beurt worden gemarkeert.

Mijn oordeel is dat de wijziging van finctie naar de middelste musknop (of
wheelklik) geen bug is, maar een gewijzigde feature.

Wat me echter verbaasd is dat Frank alleen nog niet een muis heeft met een
wieltje. Als ik me goed vergis was dat reeds voor 2005 een standaard item
bij iedere nieuwe PC.
Hoe oud is die tumboektoe computer dan eigen wel niet? ;)

-robert-