[OSM-talk-nl] Paden Scheveningse Bosjes

Frank Fesevur ffes at users.sourceforge.net
Mon Jul 11 13:44:30 UTC 2011

Ik heb inmiddels een antwoord. Hij had diverse POI's toegevoegd, maar
de wijzingen van de paden was niet de bedoeling. Ik heb ook de xml van
zijn changeset bekeken (download-link onderaan changeset pagina)  en
er staan inderdaad best veel POIs in. Het zou waarschijnlijk fijn zijn
om die te behouden.

Ik neem aan dat ik met de revert changeset plugin in JOSM de boel
ongedaan kan maken, maar hoe krijg ik dan die POIs weer terug? Is dat
handwerk (dan vrees ik dat ook die info zal verdwijnen) of is er wat
slimmers te bedenken.

Gegroet,
Frank

Op 10 juli 2011 21:51 heeft Frank Fesevur <ffes at users.sourceforge.net>