[OSM-talk-nl] BAG

Vincent Zweije vincent at zweije.nl
Wed Jun 1 11:34:16 UTC 2011

On Wed, Jun 01, 2011 at 01:26:29PM +0200, Christ van Willegen wrote:

> [...]

Aan de andere kant moeten natuurlijk ook die shapes zelf worden
bijgehouden, maar ook daar merk ik dat ik zonder veel weerstand de shapes
die niet kloppen aanpas, makkelijker dan dat ik ze nieuw aangemaakt
zou hebben.
--
Vincent Zweije <vincent at zweije.nl>   | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"