[OSM-talk-nl] BAG

Cartinus cartinus at xs4all.nl
Wed Jun 1 12:11:27 UTC 2011

Waar ik dan alleen bang voor ben is dit:

<quote>
Tot 1 juli 2011 is de BAG als bestand door iedereen gratis op te vragen.
Daarna worden waarschijnlijk 'marginale verstrekkingskosten' gevraagd aan
private gebruikers.
</quote>

Dat betekent dat de vrijwilliger die de data wil updaten daar niet alleen een
hoop tijd en moeite in moet stekken, maar ook nog eens de portemonnee moet
openen.

--
m.v.g.,
Cartinus