[OSM-talk-nl] BAG

steggink at steggink.org steggink at steggink.org
Wed Jun 1 14:46:28 UTC 2011

Quoting Vincent Zweije <vincent at zweije.nl>:

> Hee!
>
> Ik lees hieruit dat de gemeenten elkaar, dan wel een centrale BAG,
> up to date houden met (roffel) updates!
>
> Als we die nou kunnen krijgen? Dat zou wel eens heel nuttig kunnen zijn
> voor het up to date houden van onze BAG informatie, mochten we een BAG
> import of tussenbestand maken.

We moeten ons dus als de wiedeweerga aansluiten bij de Landelijke
Voorziening en zorgen dat we voor 1 juli de BAG van heel Nederland
gratis binnen hebben. ;) Alle gemeenten zijn ondertussen aangesloten,
dus de LV is gevuld. Zodra er duidelijkheid is over het hergebruik is
van de BAG-data, kunnen we de nuttige delen hieruit importeren in OSM.

Meer info:
http://bag.vrom.nl/de_bag_gebruiken/vraag_en_antwoord#v8b26cdcfe276bdac8813e5709073a6c0
Martijn, Jeroen: weten jullie of deze FAQ nog actueel is?

Groeten,

Frank