[OSM-talk-nl] Droogte rond strand Nulde

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Mon Jun 20 15:44:01 UTC 2011

Sorry, Deze mail als niet beschreven beschouwen. Moet eerst na mijn vakantie
even alles eerst bijlezen voor ik op dingen reageer.
Bedankt Ligfietser voor de correcties.
Coastline kan inderdaad wel weken duren.
Vorig jaar heb ik een zeehaven bij 'L Estartit Spanje aangepast.
Meer dan een maand later was de kustlijn pas zichtbaar terwijl de zelfde dag
alle overige objecten al op hun plaats stonden.

Groet
Robert