[OSM-talk-nl] Boeien nederlandse kust

Erik Oppedijk erik_oppedijk at hotmail.com
Tue Jun 21 14:33:18 UTC 2011

> From: Floris Looijesteijn <osm at floris.nu>
>
> Hoe kom je eigenlijk aan de data?
>
> Groet,
> FLoris
>
> From: "Robert Elsenaar" <robert at elsenaar.info>
>
> Doe je ook iets met de boeien op het binnenwater?
>
> Groet
> Robert
 @Robert,Nee, ik heb nog geen boeien van het binnenwater kunnen vinden. Rijkswaterstaat heeft deze in ieder geval niet publiekelijk beschikbaar. Er zijn wel ENC files, maar deze zullen door iemand dan ingelezen en omgezet moeten worden. Ook lijken deze ENC files niet altijd up to date.
@Floris,De data komt van de www.risserver.nl en is publiekelijk (ook contact gehad met RWS en we mochten het gebruiken)Om de 2 weken is er een update. Groeten,
Erik