[OSM-talk-nl] Commentaar bij een wijziging; verschillende sets aanmaken.

Vincent Zweije vincent at zweije.nl
Mon Jun 27 20:13:23 UTC 2011

On Mon, Jun 27, 2011 at 09:43:15PM +0200, Floris Looijesteijn wrote:

> [...]

Uit de genoemde changeset:

    Labels: build = 2.2-11-g8f86250
            comment = Fietspad toegevoegd.
            created_by = Potlatch 2
            version = 2.2

Nu mag iemand anders vertellen hoe die changeset gesloten moet worden,
want ik ken Potlatch niet.

Ciao.                                                       Vincent.
--
Vincent Zweije <vincent at zweije.nl>   | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"