[OSM-talk-nl] wandelroute

robert at elsenaar.info robert at elsenaar.info
Thu Jun 30 06:26:40 UTC 2011

Gert heeft volkome gelijk. In vergelijking met Potlatch is "Relaties
beheren" in JOSM een feest. Toch blijven relaties een lastig onderwerp
en een reden voor sommige mappers om zich daar niet mee in te laten.

Theo, maar voor wandelaars als jij heb ik misschien een goed idee. Ik
heb de mogelijkheid om hulp op afstand te organiseren. De Primeur heb
ik een paar maanden geleden gedaan met JanWandelaar. Ook hij zag
wandelingen zitten, maar JOSM te moeilijk. Na een uurtje samen achter
de 'PC' heb ik je door de meeste probleempjes met relaties heen
geholpen.

mvrgr
Robert