[OSM-talk-nl] Lambertus' OSM kaart site traag of stuk?

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Fri Mar 4 10:58:35 UTC 2011

 On Fri, 04 Mar 2011 11:46:03 +0100, Lambertus wrote:
> De service draait normaal maar is gewoon druk met kaart aanvragen.
>
> Probleem is: er kunnen maar een beperkt aantal kaarten tegelijkertijd
> beschikbaar gesteld worden binnen de beschikbare schijfruimte. Dat
> meerdere mensen dezelfde kaart downloaden als gevolg van caching help
> maar de populariteit van die service is simpelweg te groot voor de
> huidige hardware configuratie/manier van werken.

 Misschien een tip: zet de huidige wachttijd op de site en koppel
 daaraan een wat dringendere melding om totale landen te downloaden, met
 daarbij de hint dat een land compleet downloaden geen wachttijd heeft.

 Je hebt nu wel die melding in het groen, maar die valt niet erg op en
 is niet erg "dwingend".

 Groeten,
 Maarten