[OSM-talk-nl] bulletin

Martijn van Exel martijn at geodan.nl
Fri Mar 4 13:34:16 UTC 2011

Hoi,

Ik geef weer een zwengel aan het weekbulletin. Het is wel een hoop
gezwengel. Ik vind het zelf leuk om te doen maar vind niet altijd de
tijd. Nu weer wel, maar ik zie dat er al een paar weken bijna niks
gebeurd is.

Wat is de beste vorm hiervoor? Een onregelmatig bulletin? Gewoon posten
op de blog zodra je iets te melden hebt? Misschien moeten we het blog
laagdrempeliger maken (een posterousblog zoals opengeodata.org is - daar
kun je gewoon naartoe mailen?)

Ik ga nu in elk geval weer wat nieuwtjes posten :)
--
Martijn van Exel
Senior Researcher
E-mail: martijn at geodan.nl