[OSM-talk-nl] track -> unclassified

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Sun Mar 20 19:45:33 UTC 2011

Daar ben ik heb ook mee eens. Werkelijke wegen van asfalt of straatstenen
zijn geen tracks, Tracks zijn zoals ik die "spoorwegen" noem. wegen op het
meest verhard met compacted puin of grint en alles met minder verharding tot
zand en modder toe. Natuurlijk met een grade waarde. De weg moet wel
duidelijk breed genoeg zijn voor een weg. Zo niet dan is het een path.

dit riedeltje even voor de mensen die het nog steeds zo moeilijk vinden om
wegen op de juiste manier te taggen.

Robert