[OSM-talk-nl] IDgis levert OpenStreetMap tile set in RD

Martijn van Exel m at rtijn.org
Thu May 5 10:42:37 UTC 2011

Toch een aanvulling: de CC-BY-SA behoort 'indien mogelijk' te linken naar de
licentiepagina op de CC-website, en OpenStreetMap naar de OSM-website. Het
zou mooi zijn als jullie dit nog even aan zouden passen. Een persoonlijke
noot: ik vind het wisselen tussen pan en zoom niet meer zo van deze tijd.
Maar het laadt inderdaad lekker snel!

Martijn

[1]
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Legal_FAQ#I_would_like_to_use_OpenStreetMap_maps._How_should_I_credit_you.3F