[OSM-talk-nl] Tilecache: su: Authentication failure

Jacco Wanders wanders at engineers.nl
Thu May 12 14:56:41 BST 2011

Beste mensen,

Mede dankzij de handleidingen van martijn van Excel, Kameo en Just
Objects is het me gelukt om via Ubuntu een osm planet in te lezen
(postgres), mapnik met RD projectie toe te passen mbv ogr2ogr ...

Echter nadat Tilecache succevoll is geinstalleerd loopt ik nu vast op
het renderen van Tilecache:

osm op cpi1web04:~$ su -s /bin/bash -c "tilecahcwe_seed_py osm_28992 0 12"
www-data
Password
su: Authentication failure

Weet iemand wat er fout gaat?? als het goed is ben ik nu bijna klaar met
het bouwen van een eigen osm webserver......

Jacco Wanders

TTE

Tel    0570-665070
Mob    06-31769873
Mail   wanders op engineers.nl

Web  www.engineers.nl
Web  www.bodemnieuws.nl
Web  http://www.engineers.nl/cms/index.php/nieuws/inschrijven-nieuwsbrief-tte

Denk aan het milieu voor je besluit dit bericht of de bijlagen te printen.