[OSM-talk-nl] Uiterlijk van de kaart

robert at elsenaar.info robert at elsenaar.info
Fri May 13 12:49:09 BST 2011

Heren,

Soms verbaas ik mij en vraag ik mij of ik altijd heb lopen slapen of
dat de wereld van OSM sneller gaat dan ik verwacht. Laat ik dit
verklaren.

Ik heb een hele lijst met url's met kaarten en zoek altijd naar
nieuwigheden binnen deze kaarten. Soms zitten die wat verscholen en
zijn voor mij wel soms ware verscholen pareltjes.
Via een omweg werd ik laatst echter met een permalink verwezen naar de
openstreetmap.org. Zonder ierts nieuws te verwachten werd ik blij
verrast door een super cool uitziende kaart die vele toetsen der
kritiek kan doorstaan.
http://www.openstreetmap.org/?lat=46.01&lon=10.42&zoom=7&layers=C

Is deze fietskaart vernieuwd, was die altijd al zo en ben ik gewoon
een blinde mol ..... \Maak me blij en bevestig het eerste ..... please.

Robert