[OSM-talk-nl] Uiterlijk van de kaart

Martijn van Exel m at rtijn.org
Tue May 17 11:28:38 UTC 2011

2011/5/17 ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen <g.gremmen at cetest.nl>:

> [...]

Niks mis met geld verdienen, Gert. Als je hobby je werk is, kunnen er
mooie dingen ontstaan. Zie metaspatial, 52north, geofabrik,
cyclestreets, cloudmade, omniscale, dogodigi and ik weet niet hoeveel
anderen. Daar zitten allemaal mensen die geld verdienen met open
source software en / of OSM, en en passant hun steentje bijdragen om
OSM of de tools eromheen te verbeteren.

--
Martijn van Exel
http://about.me/mvexel