[OSM-talk-nl] Talk-nl Digest, Vol 51, Issue 11 (Jacco Wanders)

Peter Peterse peter at peterse-uithuizen.com
Tue May 17 19:19:20 BST 2011

Hallo Jacco,

in dit geval hoef je geen su -s /bin/...... te gebuiken.
Het volgende commando werkt mogelijk ook:
./tilecache_seed.py osm_28992 0 12

is de directory /tmp/tilecache/osm_28992 aanwezig en heb je hier
schrijfrechten voor? Verwijder eventueel eerst alle subdirectories die
in osm_28992 staan en start dan het tilecache_seed programma.

Succes,
Peter