[OSM-talk-nl] Fietskaart updates

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Wed May 25 20:32:14 BST 2011

Hallo Jeroen Muris, maar ook anderen.

Even een berichtje over Voorne Putten.
Ik zag dat jij daar laatstelijk (15mei) nog mee aan het werk bent
geweest.
Ik ben daar tevens gestart met het vastleggen van knoopuntennetwerk per
afgelopen weekend ten zuiden van zwartewaal.
Misschien is het nuttig te overleggen dat we geen dingen dubbel doen.
Heb je een lijstje met al gereden stukken, of plan je daar wat
te gaan doen komende weken ? Geef even een seintje dan plan ik mee.

Gert Gremmen