[OSM-talk-nl] Fietskaart updates

Jeroen Muris jeroen at tweejee.net
Thu May 26 05:47:47 UTC 2011

Gert en anderen,

Wat er op openfietskaart [1] te zien is is wat mijn bijdragen betreft
'bij'; ik heb niets meer gedaan na het rondje Brielse Meer en
Voedingskanaal begin mei. Ik verwacht ook niet de komende (6) weken nog
iets nieuws te kunnen bijdragen.

Vrees dat ik de Wiki pagina [2] niet goed bijgehouden heb. Maar
misschien is dat toch de beste plaats om ons activiteiten te coördineren?

[1]
http://openfietskaart.nl/?zoom=13&lat=51.89299&lon=4.20204&layers=B0000TFTFFFF
[2] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Nederlandse_Fietsroutes

Groet, en veel plezier,